کلاس 801 علامه حلی 5

کلاس 801 علامه حلی 5

سلام .. به وبلاگ کلاس 801 خوش امدید .. در این وبلاگ مطالب درسی کتاب 801 اعم از تکالیف و جزوات و اطلاعیه ها گذاشته میشود ( توجه کنید این وبلاگ صرفا فقط برای کلاس 801 نیست و از کلاس های دیگر مدرسه علامه حلی 5 هم می توانند از مطالب این وبلاک استفاده کنند )

بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

سوالات و پاسخنامه آزمون ادبیات ترم اول

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۲۵ ق.ظ

سلام . در ادامه مطلب ، سوالات و پاسخنامه آزمون ادبیات قرار دارد 

نکته مهم : این پاسخنامه ملاک نمره نهایی شما ، نخواهد بود 

 

متن امتحان

 

سوالات به صورت کامل

 

پاسخنامه آزمون

  • ILIYA ATRI

نظرات  (۳)

  • یاشار حاجی بک زاده
  • خب عطری به نظرت استاد نمره میده با این چیزایی که گفتم؟

    پاسخ:
    I am not a teacher 
    I just say my opinion and I dont now this problem
  • یاشار حاجی بک زاده
  • ببین من معنی هام رو از آخر کتاب خوندم.

    در آخر کتاب بغض فقط یک معنی داشت، اون هم گرفتگی گلو از غصه.

    بعد من نوشتم گرفتگی گلو از غصه، اشتباه میشه؟

    خب استاد گفت از ته کتاب هم میتونستید بخونید من هم از اونجا خوندم

    پاسخ:
    نه ببین میتونه درست باشه اما باید با توجه به متن بنویسی مثلا ارمغان خالی خودش میشه کادو و هم اسم دختر ولی خب باید ببینی تو متن چجوری اومده طبق اون بنویسی من خودم چون دیدم بعدش نوشته کینه خب معلومه حالت ناراحتی و عصبانی هستش نوشتم خشم و اینا ولی خب اونم شاید میتونه درست باشه

    بغض نمیشه خشم صفحه ی 128 توی قسمت حرف (ب) کلمه ی بغض زده میشه گرفتگی گلو از غصه
    لطفا اصلاح کن

    پاسخ:
    نه نمیشه تو متن نوشته بغش و کینه طبق متن باید بنویسیم معنی رو که جون بعدش نوشته کینه بغض به معنی کینه و خشن و ناراحتی میشه 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی