کلاس 801 علامه حلی 5

کلاس 801 علامه حلی 5

سلام .. به وبلاگ کلاس 801 خوش امدید .. در این وبلاگ مطالب درسی کتاب 801 اعم از تکالیف و جزوات و اطلاعیه ها گذاشته میشود ( توجه کنید این وبلاگ صرفا فقط برای کلاس 801 نیست و از کلاس های دیگر مدرسه علامه حلی 5 هم می توانند از مطالب این وبلاک استفاده کنند )

بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

کلاس های رفع اشکال

جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۳۸ ب.ظ

سلام دوستان . همانطور که از قبل برای انتخابات شورا یک سری قول هایی داده بودم یکی از قول های من این بود که یک کلاس های رفع اشکال برای دروس بذارم که الان با توجه به نزدیک بودن امتحانات ( احتمالا امتحانات تا دو هفته دیگر شروع میشود ) من می خواهم یک سری کلاس های رفع اشکال بذارم که باری دروس ریاضی و فیزیگ و شیمی و زیست ، شما قبل از کلاس مطالعه داشته باشید و اگر مشکلی داشتید یا حتی مشکلی نداشتی ، در این کلاس شرکت کنیم و از زبان همدیگر اون اشکالات هم دیگر رو توضیح بدیم . برای مثال اگر کسی سوال 2 ریاضی رو مشکل داره میاد میگه من این رو مشکل دارم و از بچه هایی که بلد هستند اون سوال رو بیان توضیح بدن و شاید از زبان همدیگر بهتر متوجه اون سوال بشیم ( درسته که اساتید رفع اشکال می کنند ، اما ممکن بالاخره یکی دو سوال بمانند و وقت نشود و شاید باز درباره اون سوال مشکل داشته باشید و نتوانید به هر دلیلی مث کمبود وقت و خجالت بپرسید ) و برای دروس حفظی مثل ادبیات و تاریخ و ... ، بیایم و از هم دیگر بپرسیم تا اگر باز کمی اشکال دارید، رفع شود و بعد از اون رفع اشکال صدرا معمار ماهر ، اون آزمون ها رو بذاره تا توش شرکت کنیم و با توجه به توضیحات کلاس رفع اشکال ، خودمونیم رو بسنجیم و برای آزمون ها اماده بشیم . پس خواهش من این است که هر کدام از شما ( چه اگر چیزی را بلدید و چه بلد نیستید ) توی این کلاس ها شرکت کنید و اگر اشکالی دارید ، اون اشکال رفع بشه و اگر اشکالی ندارید ، می تونید اشکالات بچه های دیگر رو توضیح دهید و کلاس ها در اسکای روم برگزار می شود و شاید با این کلاس ها بتونیم واقعا نمرات خوبی در امتحانات کسب کنیم و واقعا برامون مفید باشه . پس اگر دوست دارید ، لطفا لطفا لطفا به من اعلام کنید که مایلید در این کلاس ها باشید یا نه که من ساعت برگزاری کلاس ها رو با شما هماهنگ کنم که احتمالا بعد از ساعت مدرسه و کمی استراحت خواهد بود ساعتش هم احتمالا بین دو و نیم سه تا 5 یا 6 هست . پس اگر دوست دارید به من همین جا اعلام کنید لطفا . ممنون 

  • ILIYA ATRI

نظرات  (۲)

  • بهنام رسولخانی
  • VIDEOBEH.blog.ir

  • بهنام رسولخانی
  • سلام به وبلاگ ما هم سری بزنید

    پاسخ:
    سلامم ادرستون رو بدید حتما 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی